Kočioni sistemi – cene i prodaja

KOČIONI SISTEMI – DELOVI ZA KOČNICE – CENE I PRODAJA

Kočioni sistemi spadaju u najbitnije komponente u automobilu. Iako nam pažnju privlače brzi automobili, mnogo je važnije da automobil može da se bezbedno zaustavi nego da ostvari maksimalnu brzinu.

U MD auto ćete pronaći sve što vam je potrebno za kočione sisteme: kočione pločice, trw pločice, textar pločice, ate pločice, sve traženije pločice za opel astra g model, potom tu su kočioni diskovi, paknovi, diskovi za auto, ate diskovi, textar diskovi, samoventilirajući diskovi, puni diskovi, diskovi za popularni golf 4 kao i diskovi za laguna 2 mode, kao i svi ostali delovi kočionog sistema. Pogledajte i koji su to još auto delovi u Beogradu dostupni za sve vrste automobila, ako svratite u neku od naše dve poslovnice.

Kočioni sistemi - cene

Kočione pločice, kočioni diskovi, paknovi – poštena i legalna prodaja

  • Povoljne cene NOVIH delova sa GARANCIJOM!
  • Moguće slanje delova kuriskim službama;
  • Uz svaki prodat deo kočionog sistema dobijate fiskalni račun i garantni list koji morate imati u slučaju reklamacije;
  • Pre dolaska u naše radnje poželjno je pozvati i proveriti da li na stanju imamo željeni deo.

Nudimo širok kočionih sistema različitih proizvođača:

  • Textar kočioni sistemi

  • Ate kočioni sistemi

  • TRW kočioni sistemi

  • Jurid kočioni sistemi

  • LPR kočioni sistemi

U nastavku saznajte koje su naše cene kočionih sistema za svakog proizvođača ponaosob, ili klikom na ime proizvođača kočionih sistema, posetite zasebnu stranicu sa detaljnim informacijama o proizvođaču, cenama i delovima.

ABS senzori

Kočione pločice

Kočioni diskovi na disk kočnicama se rotiraju zajedno sa točkom automobila. Za zaustavljanja kočionih diskova koriste se kočione pločice koji se naslanjaju na diskove prilikom pritiska papučice kočnice.

Doboši

Neki automobili imaju disk kočnice na svim točkovima, ali većina na zadnjim točkovima ima doboš kočnice. Ručna kočnica (parking kočnica) aktivira dve zadnje kočnice (disk ili doboš) na sporiji, manje silovitiji način, kada povučete polugu između prednjih sedišta.

Kočioni cilindri

Glavni kočioni cilindar je početni cilindar sa klipom hidrauličnog sistema, iznad kojeg je postavljen rezervoar za kočiono ulje. Podeljen je na dva dela, najčešće popreko. Šta to znači? Jedan odvod kontroliše prednji levi i zadnji desni točak, dok drugi kontroliše prednji desni i zadnji levi točak. Razlog je sigurnost – ako dođe do gubitka tečnosti, neće se potpuno izgubiti mogućnost kočenja.

Ako vam glavni kočioni cilindar izaziva problem, pogledajte našu ponudu i saznajte kolika je cena za kočioni cilindar vašeg automobila.

  • glavni kočioni cilindar golf 2
  • glavni kočioni cilindar yugo 55
  • glavni kočioni cilindar passat b5
  • glavni kočioni cilindar fiat punto
  • glavni kočioni cilindar opel kadett

Pored glavnog kočionog cilindra postoji i regularan kočioni cilindar na svakom od točkova. Kočioni cilindar aktivira paknove u dobošu, i pritiska kočione pločice na disku.

Kočiona creva

Kočioni diskovi

Većina automobila ima dva ili tri različita tipa kočnica. Budući da prednji točkovi imaju najveće opterećenje pri kočenju, ako zavirite ispod njih, videćete sjajni metalni disk. Zbog toga se ovaj tip kočnice naziva disk kočnice. Kočioni diskovi i pločice su glavni delovi u ovom sistemu.

Paknovi

Doboš kočnice koriste paknove koji se nalaze unutar doboša za zaustavljanje automobila. Paknovi disk kočnice, paknovi za fiat punto, paknovi za golf 2, paknovi za yuga.

Ulje za kočnice

Ako ste u pokretu, akumulirali ste kinetičku energiju – energiju koji neki objekat poseduje jer ima masu i brzinu. Kada objekat ima više mase i što je veća brzina objekta, kinetička energija će biti veća.  Problem nije energija sama po sebi, ali izazov nastaje kada je potrebno zaustaviti se. Da bi došlo do promene od kretanja do zaustavljanja, morate da se otarasite kinetičke energije. Od automobila i kamiona do vozova i aviona, kočnice funkcionišu po istom principu na većini različitih vozila.

Auto koji se kreće velikim brzinama može da nagomila dosta energije, a kada se zaustavljate, gotovo sva energija se pretvara u toplotu kočionih pločica. Kočnice mogu da generišu temperature od 500° celzijusa i više! Zbog toga je veoma bitno da kočione pločice i paknovi budu izrađeni od kvalitetnih materijala.

Kočioni sistemi cene po modelima

Cene koje su izražene su prvenstveno informativnog karatkera i zavise od prozivođača i opreme koju poseduje automobil.

Ukoliko vas interesuje tačna cena, proizvođač i dostupnost potrebnih delova pozovite naše brojeve telefona.

Cene kočnica za Fiat stilo 1.9jtd 85kw

Glavni kočioni cilindar
u zavisnosti od proizvođačaI toga da li auto ima ABS I ESP
Cena se od 4850din do 7300din

Prednji diskovi
Cena od 2350 do 5250din komad
Zadnji diskovi
Cena od 1500din do 3900din komad
Prednje pločice komplet
Cena od 1600din do 4850din
Zadnje plocicie komplet
Cena od 1250din do 3900din

Cene kočnica za Opel Corsa c 1.7 disel 55kw

Glavni kočioni cilindar
u zavisnosti od proizvođača i toga da li auto ima ABS cene se kreću od 4600din do 8200din
prednji diskovi
od 1850din do 4250din komad
prednje pločice komplet
od 1500din do 4600din
zadnji paknovi komplet
od 1800din do 3900din
zadnji dobosi
2900din do 4600din komad

Cene kočnica za Renault Laguna Ii (BG0/1_) 1.9 DCI 88kw (BG08, BG0G)

Glavni kočioni cilindar
Cena od 5500din do 8200din

Prednji diskovi
Cena od 2500din do 4800din komad

Zadnji diskovi
3100din do 8500din komad (sa ležajem)
Prednje pločice komplet
Cena od 1700din do 4500din
Zadnje pločice komplet
Cena od 1350din do 3800din komplet

Cene kočnica za Ford Focus 1.8 TDci 85kw disel od 01-05 godiste

Glavni kočioni cilindar u zavnisnosti od proizvođača I toga da li auto ima ABS I ESP
Cena od 5500din do 12600din

Prednji diskovi
Cena od 1800din do 4800din komad
Zadnji diskovi
Cena od 1380din do 3600din komad
Prednje pločice komplet
Cena od 1700din do 5200din
Zadnje pločice komplet
Cene od 1200din do 3900din

Cene kočnica za Citreon C5 2.0 hdi 66kw od 2000 god do 2004 godine

Glavni kočioni cilindar sa ili bez ESP
Cene od 6500din do 15000din

Prednji diskovi
Cena od 2500din do 5400din komad
Zadnji diskovi
Cena od 2200din do 4800din komad
Prednje pločice komplet
Cena od 2100din do 4900din
Zadnje plocicie komplet
Cena od 1600din do 4200din

Cene kočnica za Opel Astra G 2.0 disel 60kw

Glavni kočioni cilindar zavisi da li auto ima ili nema ESP (sistem proztiv proklizavanja)
Cena od 4900din do 7900din

Prednji diskovi
Cena od 1800din do 3600din komad
Zadnji diskovi
Cena od  1280din do 2700din komad
Prednje pločice komplet
Cena od  1700din do 4000din
Zadnje pločice komplet
Cena od  1550din do 3600din

Cene kočnica za VW Passat 1.9tdi 96kw od 2000god do 2005 god

Glavni kočioni cilindar
Cena od 3900din do 6800din

Prednji diskovi
Cena od 2500din do 4500din komad
Zadnji diskovi
Cena od  1400din do 3900din komad
Prednje pločice komplet
Cena od  1800din do 4500din
Zadnje pločice komplet
Cena od  1200din do 3500din

Cene kočnica za Audi A4 1.9tdi 74kw od 2000god do 2004god

Glavni kočioni cilindar
Cena od 3950din do 72500din

Prednji diskovi
Cena od 2500din do 4600din komad
Zadnji diskovi
Cena od  1500din do 2800din komad
Prednje pločice komplet
Cena od  1850din do 4800din
Zadnje pločice komplet
Cena od  1250din do 4600din

Cene kočnica za Alfa Romeo 147 1.6b twins spark 88kw

Glavni kočioni cilindar
Cena od 4200din do 7800din

Prednji diskovi
Cena od 2150din do 3800din komad
Zadnji diskovi
Cena od  1500din do 2700din komad
Prednje pločice komplet
Cena od  1550din do 4100din
Zadnje pločice komplet
Cena od  1350din do 3300din

Cene kočnica za Renault Clio 1.5DCI 48kw od 1998 do 2005 god

Glavni kočioni cilindar
Cena od 3300din od 7200din

Prednji diskovi
Cena od 1800din do 3700din komad
Zadnji dobosi
Cena od  2400din do 4200din komad
Prednje pločice komplet
Cena od  1300din do 3200din
Zadnje pakne komplet
Cena od  1550din do 3200din

Cene kočnica za Renault Megane II 1.9dci 88kw od 2001god do 2009 god

Glavni kočioni cilindar
Cena od 42500din do 7250din

Prednji diskovi
Cena od 2200din do 4500din komad
Zadnji diskovi
Cena od  1900din do 4100din komad
Prednje pločice komplet
Cena od  1600din do 4100din
Zadnje pločice komplet
Cena od  1200din do 3300din

Cene kočnica za Fiat Punto 1.2 8v 44kw od 1999god do 2011go

Glavni kočioni cilindar
Cena od 3500din do 6300din

Prednji diskovi
Cena od 1400din do 2500din komad
Zadnji dobosi
Cena od  1800din do 2800din komad
Prednje pločice komplet
Cena od  1300din do 2200din
Zadnje pakne komplet
Cena od  1700din do 3300din

Cene kočnica za Opel Astra H 1.7dti 74kw od 2004god do 2010god

Glavni kočioni cilindar
Cena od 4800din do 8800din

Prednji diskovi
Cena od 2300din do 5000din komad
Zadnji diskovi
Cena od  1300din do 2700din komad
Prednje pločice komplet
Cena od  1900din do 4200din
Zadnje pločice komplet
Cena od  1200din do 3600din

Cene kočnica za BMW 3 E46 320d 100kw

Glavni kočioni cilindar
Cena od 5500din do 12600din

Prednji diskovi
Cena od 2250din do 5200din komad
Zadnji diskovi
Cena od  2300din do 4500din komad
Prednje pločice komplet
Cena od  1700din do 4200din
Zadnje pločice komplet
Cena od  1500din do 3600din

Cene kočnica za BMW 5 E60 520d 110kw

Glavni kočioni cilindar
Cena od 6500din do 12500din

Prednji diskovi
Cena od 3400din do 7000din komad
Zadnji diskovi
Cena od  3200din do 6000din komad
Prednje pločice komplet
Cena od  2000din do 6200din
Zadnje pločice komplet
Cena od  1800din do 5100din

Cene kočnica za VW Golf II 1.6D od 1983god do 1992god

Glavni kočioni cilindar
Cena od 2250din do 4800din

Prednji diskovi
Cena od 1000din do 2500din komad
Zadnji dobosi
Cena od  1800din do 2800din komad
Prednje pločice komplet
Cena od  1000din do 2200din
Zadnje pakne komplet
Cena od  1100din do 2800din

"Miloš je bio jako informativan pošto nisam ni sam bio siguran šta mije potrebno od delova, kada sam video da su kočnice otišle. Veoma povoljno sam platio svoje doboš kočnice. Cene za pohvalu."
Đorđe Marinković
Citroen C4
„Nije mi bilo potrebno bog zna šta, ali sam u razgovoru sa zaposlenima dobio sve potrebne informacije. Pored toga što sam jeftino platio ulje za kočnice, kupio i rezervu, a i pripremio se za narednu kupovinu.”
Nikola Miljanić
Golf 2